Článek
Vzhledově se toho moc nezměnilo. Auto má jen velká a opravdu pěkná dvacetipalcová kola. Samozřejmě že v nabídce jsou stále i ta o palec menší. Z dalších změn upozorňujeme na velké výfuky. Nejde jen o parádní koncovky. Výfuk je nový. Má větší průměr a změněný tlumič, takže zvuk je prý opravdu parádní.
Výfuk je také jedním z důvodů, proč je výkon o kus vyšší. Ve výsledku totiž tenhle přeplňovaný dvouapůllitr nabízí 368 kW (493 koní) a točivý moment 572 Nm. Dospělo se k tomu instalací nového výfuku, velkého mezichladiče stlačeného vzduchu, sání a úpravou elektroniky, která motor řídí.

ABT Audi RS3

ABT Audi RS3
Auto po úpravách má neskutečné jízdní parametry. Z 0 na 100 km vystřelí za 3,7 sekundy a maximální rychlost je 300 km/h.
Pro ty, kteří nepotřebují tak vysoké výkony, má ABT Sportsline samozřejmě i sety se slabšími úpravami, v nabídce jsou i designové doplňky z plastu i uhlíkového kompozitu. Stačí si vybrat jednotlivé části a objednat. Cena se postupně nasčítá. Třeba ta kola stojí 5000 eur (cca 130 000 Kč), nové stabilizátory v přepočtu 14 000 Kč, pružiny a tlumiče 57 000 Kč. Kolik úprava motoru? To si nechává firma jen pro skutečné zákazníky.