Článek
Nová Corvette C8 se sice vyrábí v Kentucky, ovšem domovem General Motors je Detroit. Metropole státu Michigan se veze na slávě i úpadku tohoto automobilového giganta. Dnes by tu měli novou Corvette oslavovat jako návrat lepších zítřků, ovšem místo toho si tu stačila střihnout první lupičskou příhodu.
2020 C8 #Corvette wheels jacked on a street in Detroit's West Village! 😦 Get the full story right here ➡️ https://t.co/uNrDBFgwZh pic.twitter.com/UCglXZNipD
— MotorTrend (@MotorTrend) 23. ledna 2020
Dodávky novinky začnou až v únoru letošního roku, jedná se tedy o předprodukční vůz, pravděpodobně přímo z automobilky. Bez kol na ulici byl k vidění ve čtvrtek ráno a neunikl pozorným fotografům.
Podle čtenáře webu Carscoops, který si přál zůstat v anonymitě, ve stejné ulici v západním Detroitu viděl vůz parkovat týden, než přišel o obutí. Vůz byl podepřen jen v jednom bodě, zatímco zadní část ležela na nárazníku. Dá se očekávat, že škody mohou být i větší než jen ukradená kola za desítky tisíc korun.
Nárazník nového Chevroletu Corvette má trik, který se Čechům bude hodit
Corvette generace C8 je prvním modelem z legendární řady, který má motor uprostřed. Chevrolet se ale přeci jen opírá o historii. A sice o několik starších prototypů tohoto sportovního vozu, které pod vedením inženýra Zory Arkus-Duntova před padesáti lety nesly stejnou koncepci.
Škoda neutajila podobu nové Octavie RS a Scout
Za posádkou najdete osmiválec o zdvihovém objemu poctivě amerických 6,2 litru. Vychází z verze LT1 minulé generace, ale byl podstatně předělán. Nyní má 502 koňských sil ve sportovním paketu. Minulá generace nabídla 460 koní. To je ale potřeba, protože nová verze váží 1527 kilogramů, o 166 kilo více než předchůdce.