Článek
V elektrickém SUV Enyaq iV, první Škodě stojící na modulární platformě MEB, pojede 183 kilometrů dlouhou etapu z Gap do Privas ředitel závodu Tour de France Christian Prudhomme. Škoda slibuje, že Enyaq využije svoji nadstandardní výbavu k udržení plynulosti závodu.
Nová Škoda Enyaq detailně. V základu za milion

Konstruktéři a lakýrníci vůz na závod důkladně připravili, auto má červenou barvu, panoramatickou střechu a také integrovanou ledničku. Mimo to pak auto dostalo šest antén a v jeho zadní části je moderní velín, z něhož se bude celý závod řídit. Auto má kvůli bezpečnosti zpevněný podvozek.
Kromě dnešní etapy pojede Škoda Enyaq jako velitelský vůz i v časovce z Lure do La Planche des Belles Filles a následně i na nejsledovanější, poslední etapě z Mantes-la-Jolie do Paříže, kde závod dlouhý 3470 kilometrů končí na slavném bulváru Champs-Élysées.
Babiš s Havlíčkem mluvili s novým šéfem Škody Auto, Schäfer slíbil další růst

Škoda mimo velitelského Enyaqu poslala do Francie na 250 svých vozidel, aby zajistila plynulý průběh nejslavnější cyklistického závodu na světě. Jedná se už o 17. ročník, který Škoda Auto zaštiťuje. Hned 30 aut pak částečně nebo úplně pohání elektřina.