Článek
Celkové rozměry jsou srovnatelné s předchozí generací – délka narostla o 61 mm na 3780 mm, šířka se zvětšila o 5 mm na 1665 mm a výška 1530 mm je o 10 mm nižší. Kola jsou umístěna až v rozích karoserie, rozvor náprav je o 20 mm delší - 2450 mm. Poloměr otáčení činí 4,5 metru, s vozem tedy bude snadné manipulovat ve stísněných prostorech.
V Evropě bude Micra zpočátku nabízena se dvěma typy motorů – dvěma variantami nového 1,2litrového tříválcového zážehového motoru. Ten využívá systém plynulého časování ventilů, výkon činí 59 kW (80 k) a točivý moment 108 Nm.
Kromě toho nabídne Nissan také přeplňovanou 1,2litrovou verzi s přímým vstřikováním, která v Evropě bude standardně nabízena se systémem Start-Stop. Motor poskytuje výkon 72 kW (98 k) a točivý moment 142 Nm.
Obě motorové verze lze zakoupit s pětistupňovou manuální převodovkou nebo s novou převodovkou s plynule měnitelným převodem (CVT).
Zajímavostí jsou příplatkové parkovací senzory a měřič parkovacího místa, jenž má tři úrovně - amatér, normální a expert.
V Evropě bude prodej zahájen v listopadu 2010, na starém kontinentu bude nová Micra standardně vybavena šesti airbagy. České ceny zatím importér neoznámil.