Hlavní obsah

Nová Kia Sorento má ceny pro český trh. Pod milion se nepodívá

Novinky, Daniel Havlina

Nejnovější evropské SUV od Kie už má české ceny. Zákazníci dostanou na výběr ze čtyř výbav a dvou motorizací. Základní model přijde na bezmála 1,1 milionu, nechybí mu ale výbava.

Foto: Kia

Nová Kia Sorento 2021

Článek

Nové Sorento je v první vlně dostupné s nejsilnějším dieselovým motorem 2,2 CRDi o výkonu 148 kW, 201 koní. K dispozici bude zákazníkům i hybridní pohon na základech zážehového motoru 1,6 litru T-GDi s elektromotorem o výkonu 44,2 kW napojeným na 1,49kWh lithium-iontovou baterii. Hybridní soustava dává maximální výkon 230 koňských sil a točivý moment 350 Nm.

Kolik peněz utrží automobilky každou sekundu? Žebříčku dominují tradiční značky

AutoMoto

Za základní model určila Kia výbavu Comfort, která je dostupná pouze s dieselovým motorem a jen u ní lze zvolit pohon předních kol. Za pohon všech kol si lze připlatit 50 tisíc.

Foto: Kia

Nová Kia Sorento

Základní cena je určena na 1 099 980 korun. Součástí výbavy je dvouzónová automatická klimatizace, přední i zadní LED světlomety, 17palcová litá kola, osmipalcový infotainment nebo digitální přístrojový štít.

Druhým stupněm je výbavová řada Exclusive, která stojí 1 199 980 korun. Dostanete za ni elektricky nastavitelné sedadlo řidiče a větší infotainment.

Nová Kia Sorento příjíždí i jako plug-in hybrid

AutoMoto

Přímo na model Exclusive navazuje výbava Premium, kterou si Kia cení na jeden milion a tři sta devatenáct tisíc korun. Zde si bude moci elektricky nastavit sedadlo i spolujezdec, vyhřívaná sedadla jsou pak i ta zadní. Navíc dostanete i ambientní osvětlení. Panoramatické střešní okno lze pořídit za 35 tisíc.

Vrchol sorenta je výbavový stupeň Top, který stojí od 1 379 980 korun a zahrnuje plně elektricky nastavitelné a ergonomické sedadlo řidiče, dálkově ovládaného parkovacího asistenta nebo čalounění kůží Nappa za příplatek 25 tisíc korun. Naopak za střešní okno se ve výbavě Top nepřiplácí.

Foto: Kia

Nová Kia Sorento 2021

Později dorazí rovněž plug-in hybridní varianta. Právě elektrifikované verze jsou součástí nabídky nového sorenta díky nové platformě, která s uložením bateriových balíčků různé kapacity počítá.

Vůz je mezigeneračně o 10 mm delší, má o 35 mm delší rozvor a také kratší převisy vpředu a vzadu.

Revoluci zažil i interiér, kterému vévodí velký 10,2palcový displej infotainmentu a potěší i tlačítkové ovládání klimatizace pod ním. Řidič má před sebou digitální přístrojový štít a sedačky dostanou prošívanou kůži a dvoubarevné čalounění.

Související témata:

Související články

Výběr článků

Načítám