Článek
Nový Jazz dostal na evropský trh pod kapotu jen a pouze inovativní hybridní technologii e:HEV, která je součástí standardní výbavy a má automobilu zajistit kompaktnost v městském provozu, pro který ostatně vznikl.
Systém e:HEV tvoří spalovací motor i-VTECH DOHC se zdvihovým objemem 1,5 litru a také dva elektromotory propojené s lithium-iontovým akumulátorem. Součástí paketu je rovněž zcela nová inovativní převodovka s pevným převodovým poměrem.
Zmodernizovaná Honda Civic míří na český trh. Je levnější

Motor městského vozidla dává dohromady 109 koňských sil, z 0 na 100 km/h zrychlí za 9,4 sekundy a jede maximálně 175 km/h. Řidiči budou navíc k dispozici hned tři jízdní režimy, pouze elektrický pohon, hybridní pohon a konvenční, tedy spalovací pohon. Honda navíc slibuje, že jejich přepínání nikdo na palubě nezaznamená. Honda uvádí, že kombinovaná spotřeba Jazzu je 4,5 litru na 100 kilometrů.

Honda Jazz dostala pouze hybridní technologii e:HEV.
V Hondě si mimo pohonu ale hráli i s prostorem, což bývá v malých městských vozech často klíčové. I proto má Jazz objem kufru v základu 298 litrů, přičemž se dá sklopením sedaček zvětšit na 1203 l. Navíc, v Jazzu inženýři posunuli palivovou nádrž pod přední sedadla, a proto je v kabině více místa. V tomto segmentu je to přitom ojedinělé.
Je tohle skutečná budoucnost autonomní jízdy? Přístup Hondy řidiči nebere kontrolu

S elektrifikací pochopitelně přicházejí i mnohé technické inovace v kabině. Honda slibuje, že se reakční čas nového LCD displeje infotainmentu zrychlil o 58 % oproti starému modelu. Pochopitelně nabídne i Android Auto a Apple CarPlay.
Příchod na evropské trhy se očekává v polovině letošního roku, ceny zatím nebyly oznámeny.