Článek
My v Evropě máme pocit, že tu máme celkem nový typ vozu tohoto jména, ale musíme si uvědomit, že Honda mu už stačila nadělit i facelift. Takže tak nový model to zase není. To v USA se postupně představil sedan a nyní i velmi elegantní kupé.
To vychází z konceptu, který byl představen v dubnu na autosalonu v New Yorku. Na rozdíl od něj je auto ale výrazně civilnější. Není tak dramatické. Přesto si zachovalo zajímavé tvary. Podívejte se například na efektní zadní světla ve tvaru písmene C, spojené pod zadním křídlem tenkou linkou. Samozřejmě že tady jsou světla kompletně osazena LED diodami. Ty mohou být i v předních světlech, ale ne v základní výbavě. Tam slouží jen pro denní svícení.
Karoserie je sice kupé, ale uvnitř je prý místo pro čtyři osoby, a to nijak malé. Auto prý nabídne velmi velkorysý prostor pro cestující, vždyť vzadu se prostor pro nohy zvětšil proti minulé generaci o 12,7 cm. Interiér je pak typický pro značku – výrazné hrany, ostrý design a snaha o hi-tech image.
V základní výbavě v USA bude automatická klimatizace nebo čelní okno s nízkou průzvučností. Vyšší výbavy pak nabízejí sedmipalcový displej infotainmentu, který se páruje s produkty Apple CarPlay a Android Auto. Také tu bude digitální přístrojový štít nebo zcela nová navigace vyvinutá společně s firmou Garmin.
Ještě jsme se nedotkli motorové palety vozu. Ta základní je paradoxně o půl litru větší než ta silnější. Slabší je totiž zážehový dvoulitr s výkonem 117 kW a točivým momentem 186 Nm. Přeplňovaná patnáctistovka pak má výkon 129 kW a točivý moment 219 Nm.
Ceny pro USA zatím nebyly zveřejněny.