Článek
V říjnu 1955 se závodnice De Filippisová zúčastnila 39. ročníku Targa Florio s Maserati A6GCS. Celkově obsadila deváté místo a čtvrté ve třídě dvoulitrů. To byl zlom, který ji vedl k boření konvencí, aby se o tři roky později stala první ženou, která závodila ve formuli 1, opět v Maserati.

Maria Teresa De Filippisová ve formuli Maserati

Maria Teresa De Filippisová ve formuli Maserati
Maserati nabídne limitované série FTributo pro modely Ghibli a Levante buď v oranžovém laku Arancio Devil, nebo šedém Grigio Lamiera.
Spojí oranžovou s kobaltově modrou, kterou Maserati zdobí detaily ráfku, odznak FTributo na blatníku a trojzubec C-sloupku. Tyto prvky jsou na vozech s šedým exteriérem naopak vyvedeny v oranžové.
Levante FTributo dorazí na 21palcových kolech Anteo, zatímco ghibli dostane 21palcová kola Titano. Oranžové vozy dostávají kola v nové barvě Grigio Opaco, zatímco šedé modely mají lesklé černé ráfky.
Maserati GranTurismo nové generace přijíždí v elektrické i spalovací verzi

Uvnitř doplňuje Maserati kabinu kobaltově modrým povrchem a oranžovým prošíváním. Barevnou kombinaci firma spáruje s černou nebo oranžovou a hnědou kůží.
Verze FTributo je čistě vizuální záležitostí. Maserati se nezmiňuje o úpravách pohonných jednotek vozů, které jsou k dispozici se šestiválci i osmiválci.
Maserati nazývá modely z edice FTributo Special omezenou sérií, ale zatím nespecifikovalo konkrétní počty ani nacenění.