Článek
Základem by se opět měla stát platforma CMF-B, kterou používá už současná generace. Denis Le Vot, ředitel značky, v rozhovoru pro britský Car Magazine uvedl, že není důvod s touto platformou nepokračovat, neboť je stará zhruba jen pět let a splňuje moderní požadavky.
Použití stávající platformy dá značce přístup k dílům používaným u dalších modelů v rámci skupiny Renault Group, včetně elektromobilů, jako jsou Renault 5 a Renault 4. Namísto příslibů velkého dojezdu či ultrarychlého nabíjení se však značka bude soustředit především na dostupnost.
Značka Dacia totiž vnímá svou společenskou roli ve smyslu zpřístupnění mobility, a to včetně té plně elektrické. I to je důvod, proč uvedla model Spring, který patří k nejlevnějším dostupným elektromobilům v Evropě.
Elektrická Dacia Sandero se pak v nabídce zařadí nad Spring, stále by však měla zůstat dostupným vozem.
Aby se podařilo udržet cenu připravovaného modelu co nejníž, investuje značka do vývoje nové chemie akumulátorů, které mohou být sodíkové. Ty sice nemají takovou kapacitu, nenabízejí superrychlé nabíjení a patří k těm těžším, současně jsou ale levné, což je pro značku klíčové, jak v rozhovoru uvedl Le Vot.