Hlavní obsah

Nissan představil vlastní parfém, má vonět po třešních a pneumatikách

Při výrobě parfému Smell My Dust, který byl představen před začátkem závodu Formula E v Šanghaji, měly být použity i části závodní pneumatiky.

Foto: Nissan

Nissan představuje parfém Smell My Dust.

Článek

Automobilky nabízejí kromě samotných vozů i celou řadu doplňků, které nesou jejich logo. Často se jedná o oblečení, doplňky do domácnosti, sportovní vybavení atd. Automobilka Nissan ale zašla ještě dál a pochlubila se parfémem.

Parfém nezvyklého názvu Smell My Dust, což by se dalo přeložit také jako Vůně mého prachu, byl prezentován prostřednictvím sociálních sítí Nissan a Nismo krátce před začátkem závodů elektrických formulí Formula E v Šanghaji, což částečně vysvětluje původ názvu.

Vůně je prezentována formou krátkého spotu, který si víceméně dělá legraci z běžných reklam na parfémy. V části spotu tak například slyšíme i francouzštinu, přičemž jediným důvodem je skutečnost, že to prostě zní cool.

Nevšední parfém by měl kombinovat vůni třešňových květů sakury, tedy tradičního japonského stromu, a pneumatik, což má být zřejmě odkaz na automobilku Nissan a sportovní aktivity divize Nismo.

Podle webu Top Gear měl být parfém vytvořen na zakázku společností v Šanghaji, která při jeho výrobě skutečně použila části pneumatik ze závodního speciálu. Výroba vůně by pak měla být snahou vyzdvihnout závod v Šanghaji a zaujmout na čínském trhu, kde údajně parfémy u generace Z zažívají boom.

Zatím není jasné, zda automobilka nový parfém nabídne na trhu a jak bude řešena jeho distribuce. Britské zastoupení na sociálních sítích ale uvádí, že produkt není dostupný ke koupi. Je tedy možné, že půjde o limitovanou edici, která bude spjata pouze se závody formule E v Šanghaji.

Nissan představil rozsáhlou modernizaci SUV Qashqai

AutoMoto

Nissan představí 30 modelů do roku 2026, Evropa dostane 6 novinek

AutoMoto
Související témata:

Výběr článků

Načítám