Článek
Patentování designu v obavě před okopírováním především čínskými výrobci automobilů, je stále častější. Nissan nechtěl riskovat a nechal si design patentovat (nákresy jsou veřejně přístupné, takže výrobci neutají vzhled připravovaného automobilu).
:. Design roadsteru vychází z uzavřené verze.
O roadsteru zatím výrobce nezveřejnil žádné podrobnosti. Uzavřená verze má pohon zadních kol, devatenáctipalcová kola a pohání ji benzínový šestiválec s objemem 3,7 litru s technologií VVEL (Variable Valve Event and Lift – systém ventilového rozvodu s proměnným zdvihem a časováním). Nejvyšší výkon činí 332 koní, točivý moment dosahuje 365 Nm.
Na stovce jste za pět vteřin a dech dojde motoru při 250 km/h, kdy zasáhne omezovač rychlosti. To vše při papírové spotřebě kolem deseti litrů benzínu. Cenu zatím výrobce nezveřejnil, u uzavřené verze se cena bude pohybovat kolem 1,2 miliónu korun, roadster bude nejspíš dražší.
:. Kdy přijde 370Z na trh a kolik bude stát - dvě, v tuto chvíli předčasné otázky