Článek
Nissan uvádí, že z celkových prodejů modelu Juke připadá na sportovně upravené verze Nismo pouhá tři procenta prodaných aut. Jde tak o prodejně okrajovou záležitost, která má vylepšit image samotného modelu, respektive výrobce.
Co se změnilo proti verzi Nismo? Nismo RS má o 18 k větší výkon (nyní 218 k/160 KW) a o 30 Nm větší maximální točivý moment (nyní 280 Nm). V případě automatické převodovky má ale motor točivý moment stejný jako u výchozí verze, tj. 250 Nm. U obou verzí Nissan slibuje výraznější zvuk motoru, respektive výfuku.
O pohon se stále stará přeplňovaná šestnáctistovka, novinkou je pro verze s přední poháněnou nápravou mechanický samosvorný diferenciál. Verze 4x4 jsou vybaveny systémem vektorování točivého momentu, u nich „samosvor” není součástí standardní výbavy. Převodovka je buď osmistupňová samočinná, nebo šestistupňová přímo řazená.

Nissan Juke

Nissan Juke Nismo RS (2014)
Větší brzdy, tužší podvozek
Posílily rovněž brzdy - velikost předních kotoučů vzrostla z 296 mm na 320 mm a zadní kotouče jsou nově vybaveny chlazením. Odlišné je i nastavení odpružení a tlumičů.
Verze Nismo má proti standardnímu Jukeu nižší přední a zadní nárazník, širší blatníky i boční prahy. Vzadu je standardně spoiler. Juke Nismo RS je v prodeji ve třech barevných provedeních - perleťové bílé, metalické černé a stříbro-šedé. Verzi Nismo RS poznáte podle červených zpětných zrcátek a červené linky, která se táhne kolem celého vozu.

Nissan Juke Nismo RS (2014)
Interiér je laděn do černé barvy, tak jak je u modelů divize Nismo obvyklé. Příplatková výbava zahrnuje sedadla Recaro, xenonové světlomety nebo panoramatický kamerový parkovací systém.
Prodejní cenu ani datum, kdy půjde Juke Nismo RS objednávat, zatím japonská automobilka neoznámila.

Nissan Juke Nismo RS (2014)