Článek
„Chtěli jsme vytvořit GT-R bez jakýchkoliv omezení,” uvedl šéf globálního designu Nissanu Alfonso Albaisa. Základem je poslední verze Nissanu GT-R, ovšem patřičně upravená. Snížila se kupříkladu výška, zadní okno je nové a nově tvarovaná jsou i zadní světla, která připomínají současná Ferrari.
Šedá GTR-50 má kontrastní detaily ve „zlaté” barvě (třeba zpětná zrcátka, která jsou i podstatně menší), vzadu je pak nepřehlédnutelný obří difuzor a podobně obrovský karbonový spoiler.

Nissan GT-R50

Nissan GT-R (2016)
Pod kapotou je 3,8litrový šestiválec s interním kódem VR38DETT, po úpravě Nismo naladěný na výkon 720 koní a 780 N.m točivého momentu. Automobil jezdí na 21palcových kolech, vpředu s pneumatikami Michelin Pilot Super Sport o rozměru 255/35 R21, vzadu pak 285/30 R21.
Automobil oslavující 50 let obou společností je plně funkční, už příští měsíc se ukáže na starém kontinentu. Kdy a kde to bude, výrobci zatím neoznámili.

Nissan GT-R50
Může se vám hodit na Garáž.cz