Článek
Tradiční britská automobilka se podle vlastních slov díky novému infotainmentu posouvá do digitálního věku. Hlavním prvkem nových modelů je ikonický centrální OLED displej s průměrem 240 mm. Zcela nahrazuje i řidičův přístrojový štít, který před sebou minimálně v případě chystaného elektrického hatchbacku bude mít jen malé průhledové sklíčko, takzvaný head-up displej.
Operační systém deváté generace používá syté barvy a hravé zobrazení klíčových prvků. Spoléhá na cloudovou navigaci, digitální klíč, externí aplikace nebo hlasového asistenta, kterým je pes Spike.
Uprostřed displeje je umístěno hlavní menu, na němž lze vybrat a spustit přizpůsobený obsah přejetím prstem do strany. Ve spodní části displeje se nachází lišta obsahující položky „Navigace“, „Média“, „Telefon“, „Všechny aplikace“ a v závislosti na okolnostech i tlačítko „Domů“.
Přejetím prstem od spodního okraje displeje nahoru se objeví panel nástrojů. Sem je možné uložit oblíbené funkce a připravit je tak pro jejich rychlou volbu. Umístit sem lze například cíle navigace či rozhlasové stanice. Tuto lištu lze aktivovat také pomocí tlačítka s hvězdičkou na multifunkčním volantu.
Horní část displeje je vyhrazena pro údaje důležité pro jízdu, jako je například rychlost jízdy nebo informace o stavu vozu.
Mini představuje osobního asistenta pro budoucí modely, je jím kreslený buldok
Vnitřní teplota klimatizace pro řidiče a spolujezdce se trvale zobrazuje na levém a pravém okraji displeje.
Grafiku a režimy zobrazení výrazně ovlivňují jízdní módy, které se liší podle konkrétního modelu a jeho výbavy. Jde o základní Core, sportovní Go-Cart, ekologický Green, komfortní Balance, retro Timeless, živý Vivid, konfigurovatelný Personal a zřejmě terénní Trail.
Nový systém dostane celá řada chystaných modelů včetně elektrického hatchbacku, odvozeného elektrického crossoveru Aceman, nástupce dnešního spalovacího hatchbacku či SUV Countryman nové generace.