Článek
Ne nadarmo se Severní smyčce říká Zelené peklo. Je to jeden z nejnáročnějších okruhů, protože není rovný, ale zvlněný, má náročné zatáčky a kolem je hustý les. Je to skutečné zelené peklo, o čemž se přesvědčuje dnes a denně několik desítek řidičů, kteří si zaplatí volné jízdy se svým vozem na této trati. Tolik rozbitých aut nemá žádný jiný okruh.
Kdo se necítí a nechce riskovat „zdraví” svého vozu, a přesto chce zažít extrémní jízdu, může si objednat taxi. Konkrétně se stanou taxíky Jaguar F-Type SVR a Jaguar XJR575 se shodným výkonem 575 koní. Za volantem budou sedět profesionální jezdci, kteří svezou zájemce po 73 zatáčkách celé Nordschleife.

Jaguar Race Taxi

Jaguar Race Taxi
Nebude to samozřejmě rekordní čas, ale 13 minut takové jízdy zahýbá žaludkem i hodně otrlému řidiči. Ono sedět za volantem a na sedadle spolujezdce je něco jiného, zvlášť když auto řídí někdo, kdo úsek s názvem Flugplatz (letiště) bere doslovně nebo na úseku Swedenkreutz dokáže z auta vyždímat skutečnou maximálku, která je v tomto případě na hranici 300 km/h.
Jaguar slibuje, že v zatáčkách bude na tělo působit přetížení 1,2 G a že řidiči (mimochodem všechno profesionální jezdci z vytrvalostních čtyřiadvacetihodinovek) nebudou auta šetřit.
Cena za taxík je 199 eur (přes 5000 Kč) za jeden okruh. Zahrnuje třicetiminutovou instruktáž, samotnou jízdu a video z jízdy. Ovšem pozor! Hmotnostní limit spolujezdce je 120 kg, takže je tu důvod, proč se začít stravovat zdravěji.