Článek
Žluté světlo ve světlometech je dnes bráno jako odznak vozu, u kterého si majitel nepřiplatil za moderní LED svícení. Halogenové svícení navíc ustupuje i z těch nejnižších cenových pater. BMW si však s tímto prvkem pohraje u chystané vrcholné verze sedanu vyšší střední třídy, modelu M5 ve verzi CS.
Na vůz poutá krátkým videem. Žlutý vzhled LED pásků, které slouží k dennímu svícení či pro parkovací režim, má podle Flasche připomínat závodní vozy. Ovšem nejen auta minulosti, ale i současná – například tovární M8 GT3 v některých specifikacích má žluté krycí sklo. To lépe funguje v mlze a dešti.
Pod plachtou vidíme i matně lakovaný vůz se zlatým designem kol, speciálními karbon-keramickými brzdami s červenými třmeny či rovněž zlatě lakovanými doplňky karoserie.
Test BMW M2 CS: Povedená rozlučka
Sériová podoba ostrého sedanu se ukáže v lednu příštího roku. Dvakrát přeplňovaný osmiválec má nabídnout výkon 467 kW, 635 koní. To by sice bylo jen o 10 koní více než u M5 Competition, verzi CS ale doprovodí i dieta, má být o 70 kilogramů lehčí. Samozřejmostí je specificky naladěné odpružení a další prvky.