Článek
„Byl zjištěn neočekávaný problém s transformačním systémem vašeho Modelu 3. Náhradní díl byl předobjednán do vašeho servisu Tesla,” stojí v hlášce, kterou jeden z majitelů vozu vyfotil na displeji.
Cars sometimes develop faults, all makes of car. But a car that self-diagnoses and issue, pre-orders the necessary parts, then lets you know, well that is both cool and incredibly efficient!
— Lycanthrope (@AskDrStupid) May 4, 2019
Thanks to @MP3Mike on TMC for the image (source unknown) pic.twitter.com/Wdhz7fb00n
Automobilka to webu Electrek potvrdila. „Naše auta hlídají některé komponenty, aby mohla dát vědět, že potřebují výměnu, a objednat je předem pro další návštěvu servisu,” stojí v odpovědi.
Tento nový systém objednávek dílů může pomoci zejména proto, že u značky Tesla patří k největším problémům právě dostupnost dílů - na některé se čeká i měsíce. Čím dřív je tedy na stole objednávka, tím kratší dobu bude auto mimo provoz. Ovšem pokud se nejedná o akutní problém, kvůli kterému by auto bylo nepojízdné.
I na to se má automobilka zaměřit, podle starších informací od šéfa firmy Elona Muska, kterého opět cituje Electrek. Vůz s problémem má sám umět zavolat odtahovou službu a náhradní vozidlo. To všechno samozřejmě může řidič zrušit, pokud si myslí, že auto zajišťuje servis zbytečně.