Hlavní obsah

Nejvyšší luxus pro manažery je v minivanu

Luxusní sedany jsou sice velmi pohodlné, ale přece jen nemají tolik místa jako osobní minivany. Takový Mercedes-Benz V upravený od Mansory si v luxusu ale nezadá s jakoukoli vybavenou limuzínou.

Foto: Mansory

Mansory Mercedes-Benz V 250d

Článek

Když někdo hledá firmu, která mu přestaví auto podle jeho gusta, najde jich spoustu. Pokud ale chce, aby auto bylo růžové se zelenými puntíky, mělo na střeše orloj, který hraje ódu na radost, a místo apoštolů tam poskakovali šmoulové, pak půjde k Mansory. Ti udělají pro zákazníka opravdu všechno.

Pravda, tahle úprava Mercedesu V je na Mansory velmi uměřená. Opravdu tu nenajdeme ani gram zlata, růžové barvy, kol z karbonu… Tohle auto je určené pro majitele ohromných konglomerátů, ropných společností, generální ředitele telekomunikačních firem… Prostě pro ty, kteří jezdí často s řidičem, v autě téměř spí, pracují, žijí. A pohodlnější auto, než je minivan s trojcípou hvězdou asi těžko najdete.

Tohle auto totiž může být i osmimístné. Mansory z něj ale udělali konfiguraci 4+2. Vpředu dvě sedadla a vzadu dvě ohromná křesla s vyhráváním, větráním, masážní funkcí, sklápěním do polohy lůžka… Zády k jízdě jsou pak dvě sklápěcí konferenční sedadla, která je možné využít, když je zapotřebí udělat nějakou rychlou poradu.

Foto: Mansory

Mansory Mercedes-Benz V 250d

Samozřejmě že firma auto upravila ve velkém. Dvoubarevné lakování karoserie doplňují nové prahy i nárazník, hranaté koncovky výfuku i zadní odtrhová hrana na horní straně víka kufru. Pod kapotou dostal motor upravenou elektroniku, která vyždíme z motoru 250d dalších 39 kW navíc. Ve výsledku tak má auto 179 kW a točivý moment 500 Nm. Maximální rychlost vzrostla na 210 km/h.

Foto: Mansory

Mansory Mercedes-Benz V 250d

Foto: Mansory

Mansory Mercedes-Benz V 250d

Uvnitř najdeme zajímavé věci už na předních sedačkách. Třeba hliníkové pedály, karbonová pádla pod volantem, sportovní volant nebo luxusní koberečky. To hlavní je ale samozřejmě vzadu. Všude prvotřídní kůže, pravé dřevo, mezi zadními křesly velká opěrka s lednicí a na ní dotyková obrazovka, kterou se ovládá úplně všechno – od klimatizace, přes sedadla, wi-fi, televizi, audio až po LED osvětlení.

Cena vozu není známa. Ostatně jak jsme řekli výše, co si zákazník bude přát, to dostane. Pro srovnání – podobný vůz nabízí i Brabus. Tam je cena kolem 7,5 miliónu korun. [celá zpráva]

Související témata:

Výběr článků

Načítám