Článek
Cayenne Turbo S má oproti verzi Turbo o 50 k větší výkon, tj. 550 k (stejný výkon měla i minulá generace Cayenne Turbo S). Točivý moment u osmiválce vzrostl ze 700 Nm na 750 Nm. Na stovku tento model zrychlí za 4,5 s a ručka rychloměru se zastaví při 283 km/h. To vše při normované spotřebě 11,5 l/100 km.

Porsche Cayenne Turbo S (2012)
Z modelu Cayenne Turbo přebírá Turbo S kombinaci vzduchem odpruženého podvozku a aktivně řízených tlumičů PASM. Systém Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) omezuje naklánění karoserie, výkon se přenáší na všechna čtyři kola. Nechybí ani elektronický závěr zadního diferenciálu, integrovaný v systému Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus), který rozděluje sílu motoru mezi zadní kola.
Vnitřní části světlometů, zrcátka i nasávací otvory v přídi jsou lakovány lesklou černou barvou. Pro tento vůz byla speciálně navržena 21palcová kola. Uvnitř je dvoubarevné kožené čalounění.
Cena nového modelu Cayenne Turbo S je 4 106 000 korun, v prodeji bude v lednu 2013.

Porsche Cayenne Turbo S (2012)

Porsche Cayenne Turbo S (2012)