Hlavní obsah

Největší zájem na Autosalonu byl o Škodu Yeti

Právo, Miroslav Homola

Především ve znamení novinek ze společnosti Škoda Auto začal včera odborným dnem brněnský Autosalon 2009. A i když Škodovka nabídla více novinek, největší pozornosti se těšilo první kompaktní SUV této značky s názvem Yeti, které se představil v národní premiéře.

Foto: Miroslav Homola, Právo

Škoda Yeti na brněnském autosalonu

Článek

Světovou výstavní premiéru měly v Brně také inovované modely Octavia RS a Octavia Scout. Uvedením těchto dvou derivátů, které jsou vrcholem modelové řady Octavia se uzavírá modernizace vzhledu, která začala už představením na loňském autosalonu v Paříži.

Yeti se bude na českém trhu prodávat  v základní ceně verze 1,2 TSI s motorem o síle 77kW  s šestistupňovou převodovkou bez rádia a klimatizace v ceně od 359 880 korun. Provedení s náhonem na všechna čtyři kola, motor 2.0 TDI o síle 81kW s automatickou klimatizací stojí 459 800 korun. Vozy se začnou prodávat v polovině července.

Foto: Miroslav Homola, Právo

Světovou premiéru měla Škoda Octavia RS

Na Autosalonu je 181 vystavovatelů

Škoda Auto dosáhla v prvním čtvrtletí pozitivního výsledku a to i přes pokračující hospodářskou krizi. Na českém trhu se podle předsedy představenstva Škoda Auto prodalo za pět měsíců 20 000 vozů. Celkem to bylo od ledna do března letošního roku 143 079 prodaných vozů. „V mezinárodním porovnání to sice znamená propad o 17,5 procenta, avšak celosvětový automobilový trh ve stejném období klesl o 20,7 procent,“ uvedl předseda představenstva Škoda Auto Reinhard Jung.

Autosalon, na kterém se představuje 181 vystavovatelů zahajuje pro veřejnost v sobotu a potrvá až do 11. června. Letošní snahou vystavovatelů je snížit odbornost veletrhu a dokázat zaujmout a pobavit návštěvníky bez ohledu na věk či technickou zdatnost. většinu vozů lze také v Brně přímo objednat obvykle za veletržní ceny.

Související témata:

Výběr článků

Načítám