Článek
K pohonu Panamery GTS slouží atmosféricky plněný osmiválec s výkonem 430 koní (316 kW) při 6700 otáčkách. To je o 30 k (22 kW) větší hodnota než v případě sesterských modelů Panamera S a 4S, ale současně méně, než kolik nabídne verze Turbo či Turbo S (368 a 405 kW). U této verze jsou koncovky výfuku naladěny hlučněji.
Točivý moment u GTS činí 520 Nm. O řazení se stará dvouspojková převodovka PDK a pohon všech kol. Panamera GTS dovede zrychlit z klidu na 100 km/h během 4,5 vteřiny, maximální rychlost je 288 km/h (verze Turbo jede přes 300 km/h a je rychlejší i při zrychlování na stovku). Kombinovaná spotřeba činí 10,9 l/100 km, u pneumatik se sníženým valivým odporem o 0,2 litru méně.
Panamera GTS má upravené zavěšení kol; adaptivní vzduchový podvozek s aktivními tlumiči je tužší, zaměřený méně na komfort, ale více na sportovní projev. Standardem jsou pneumatiky s rozměry 255/45 R19 vpředu a 285/40 R19 vzadu. Brzdová soustava je převzatá z modelu Panamera Turbo.
Na evropském trhu bude Panamera GTS v prodeji od února, základní cena je stanovena na 116 716 eur (zhruba 2,9 miliónu korun). GTS není tak rychlé jako Panamera Turbo, naladění podvozku je ale více sportovní.