Článek
DS 7 Crossback vyniká luxusním interiérem nebo pohodlným podvozkem, ovšem některým u středního SUV přeci jen mohl chybět pohon všech kol. Ten nyní prozatím největší model značky dostává v podobě provedení E-Tense.
Test DS 7 Crossback 2.0 BlueHDI 180: Nové pojetí luxusu

Zadní kola roztáčí elektromotor, jde tedy o plug-in hybrid s možností dobíjení ze sítě. Celkem auto využívá tři motory – dva elektrické kombinuje s přeplňovaným benzinovým čtyřválcem o zdvihovém objemu 1,6 litru.
Systémový výkon je rovných 300 koní jako v případě plug-in hybridního Peugeotu 3008. Z nuly na 100 km/h zrychlí novinka během 5,9 sekundy. Dle normy WLTP vykazuje průměrnou spotřebu benzinu 1,3 l/100 km, což odpovídá emisím CO2 30 g/km. To protože v čistě elektrickém režimu ujede 58 km.
Postavil pojízdnou repliku lodi ze Star Wars, teď na tom zbohatl

Vrcholné DS vstoupí na český trh na začátku příštího roku. Za 1 395 000 Kč ve verzi výbavy So Chic nebo za 1 555 000 Kč ve verzi Grand Chic.