Článek
Nejde o jen tak obyčejné vylepšení. Model ZR1 dostal do vínku upravený vidlicový osmiválec o objemu 6,2 litru s přeplňováním Eaton. To je výrazně větší než v dosavadní generaci Z06.
Nejnovější na agregátu je vstřikování – je duální a je použito poprvé v historii koncernu General Motors. Vůz i díky němu nabízí 563 kW (755 koní) při 6300 otáčkách za minutu. Točivý moment pak vrcholí na 969 Nm při 4400 ot./min.
V nabídce je dvojice převodovek – sedmistupňová manuální (!) převodovka nebo osmistupňový automat.
Dvě křídla
Auto dostalo i novou kapotu nad motorem. Je celá z uhlíkového kompozitu a ve větrném tunelu byla optimalizována na to, aby dokázala vozu dodat více vzduchu, který potřebuje jak pro „dýchání“, tak i chlazení.

Chevrolet Corvette ZR1 (2018)
Úpravy vzhledu jsou poznat na celé karoserii. Nejzajímavější jsou ovšem ty na zádi. Zákazník si může vybrat ze dvou paketů – Low Wing, tedy s nízkým zadním křídlem (oranžová verze Sebring Orange Design Package) a High Wing s velkým zadním křídlem s dvouosým nastavením.

Chevrolet Corvette ZR1 (2018)
Druhá verze je samozřejmě o něco lepší. Do ní patří například i speciální sportovní (takže pouze letní) pneumatiky Michelin Pilot Sport Cup 2, magnetické nastavení pružení a upravená stabilizace.
Uvnitř je daná verze jednoduše rozeznatelná. Její součástí jsou ohromné sportovní sedačky obšité alcantarou nebo kůží. Obložení přístrojové desky je v karbonu, stejně ustrojený je i volant. V příplatcích najdeme například okruhové stopky s pamětí, audiosoupravu Bose apod.

Chevrolet Corvette ZR1 (2018)
Pekelně rychlý
Zrychlení z 0 na 100 km/h zatím výrobce nezveřejnil, ale víme, že maximální rychlost je 338 km/h. To je v případě paketu Low Wing, který je přece jen hlavně o největší rychlosti a menších odporech. High Wing generuje o 70 % větší přítlak na nápravy, než tomu bylo v dosavadní generaci.

Chevrolet Corvette ZR1 (2018)
Cena zatím nebyla zveřejněna, ale očekává se, že se bude pohybovat kolem 120 000 dolarů, tedy asi 2,64 miliónu korun.