Článek
Vůz zaujme už na první pohled upravenou karoserií s řadou aerodynamických prvků, která je vyrobena z karbonu. Hmotnost by se tak měla pohybovat pouze okolo 1120 kilogramů, což znamená snížení ve srovnání s továrním vozem o cca 454 kg.
Automobil má speciální přední nárazník, aerodynamické winglety po stranách, vytažené podběhy a také upravenou verzi robustního zadního křídla. Project Midnight stojí na speciálním podvozku, vyladěném pro závody na asfaltu, a jeho 18“ kovaná hořčíková kola jsou obuta do závodních pneumatik.
Pod kapotou se pak ukrývá 2,0litrový plochý čtyřválec, který díky nespecifikovaným úpravám zvládá až 9500 otáček a poskytuje nejvyšší výkon 670 koní, tradičně posílaný na všechna čtyři kola. Zajímavostí je ovšem i výfuk vyvedený přímo přes kapotu, ze kterého by měly doslova šlehat plameny.
Ačkoliv byl vůz postaven v zámoří, premiéru bude mít již za pár dnů na Festivalu rychlosti v Goodwoodu, kde se vydá i na tradiční závod do vrchu. S ohledem na jeho techniku a parametry lze očekávat minimálně působivou podívanou.
Test Subaru Solterra: Tradiční charakter v nové éře

Toyota, Subaru a Mazda budou spolupracovat na vývoji nových spalovacích motorů
