Článek
Z příbuzného tria už faceliftem prošel Seat Ateca, zatímco Škoda Karoq je poslední „SUV na holení”.
V případě tiguanu jde z pohledu designu o příď s výrazem Golfu osmé generace, především co se světlometů s technologií LED Matrix týče. V dálkovém režimu vykrývají okolní provoz. Novou grafiku mají rovněž zadní svítilny.
Inspiraci u nového golfu hledejme i uvnitř. Nový je volant, poslední generace 10palcového digitálního přístrojového štítu a rovněž infotainmentu s chytrým hlasovým ovládáním. Nové je rovněž ambientní osvětlení nebo dotykové ovládání ventilace.
Nově se pod kapotu stěhuje plug-in hybridní ústrojí, které s podobnou technikou známe i z Passatu GTE či Škody Superb iV. Jde o kombinaci čtyřválce 1.4 TSI a elektromotoru. Kombinovaný výkon činí 180 kW (245 koní), standardem je šestistupňová dvouspojková převodovka a čistě na elektřinu verze eHybrid ujede kolem 50 km dle přísnějšího cyklu WLTP.
Dále čekejme inovované mildhybridní patnáctistovky a varianty dvoulitrového TDI Evo. Na opačném spektru emisního menu než plug-in hybridní verze je ale varianta R. Nabídne známý přeplňovaný dvoulitr o výkonu 235 kW (320 koní). Stejný jako v případě Arteonu R, představeného minulý týden.
Test Volkswagenu T-Roc R: Žádný pozér
S údernou kombinací sedmistupňové dvouspojkové převodovky, pohonu všech kol, jízdního režimu R a volitelného titanového výfuku Akrapović napodobí menší T-Roc R.
Novinka by se na českém trhu měla objevit ještě letos, ovšem datum příchodu zmodernizované varianty, ani nový ceník, zatím německá automobilka nesdělila.