Článek
Supersport 765LT má pod kapotou vprostřed uložený čtyřlitrový motor V8 se dvěma turbodmychadly, který u něj dokáže produkovat neuvěřitelná čísla. Výkon je stanoven na 755 koňských sil a točivý moment je 800 Nm. Díky tomu si McLaren troufá tvrdit, že na dosažení rychlosti 100 km/h stačí 765LT čas 2,8 sekundy a věřte či ne, 200 km/h jede novinka od McLaren za pouhých 7,2 sekundy.
Kromě vyššího výkonu a akcelerace má pak 765LT oproti 720S navrch i ve hmotnosti, protože je o rovných 80 kilogramů lehčí. Suchá hmotnost je údajně 1229 kilogramů, díky použití uhlíkových vláken, titanového výfuku se čtyřmi výstupy na vrchu zádě kapoty a lehkých paprskových kol. Na váze šetří i tenčí skla.
Do amerických ulic se vydal extrémně vzácný vůz zakladatele McLarenu
Pro lepší ovladatelnost má 765LT pod kapotou řadu součástek z karbonu. Konkrétně se jedná o nárazník, difuzor, aerodynamicky aktivní zadní křídlo nebo boční prahy. Novinka dostala i špičkový podvozek Proactive Chassis Control druhé generace a převodovku s kratšími převody. Aby toho nebylo málo, nové jsou karbon-keramické brzdy a třmeny z extrémního modelu Senna.
V interiéru je 765LT plná karbonu a lehkých potahů z kůže Alcantara. Ve standardu pak není ani klimatizace či audio. Tohle je jednoduše závodní lehké auto na silnici. Vznikne jen 765 kusů a dodávky doputují k budoucím zákazníkům už v září letošního roku.