Článek
Evoque, který na délku měří 4350mm, je o 430mm kratší a o 187mm nižší než model Range Rover Sport. Dostupný je ve verzích s pohonem na všechna kola i s pohonem pouze předních kol; ostatní Range Rovery jsou výhradně čtyřkolkami.
Motorizace zahrnují turbodieselové motory TD4 o objemu 2,2 litru a výkonu 150 nebo 190 koní. Verze s pohonem všech kol nabídne v případě silnějšího motoru spotřebu paliva 5,4 l/100km.
Nový dvoulitrový benzinový motor Si4 o výkonu 240 koní nabízí kombinaci přímého vstřikování paliva, přeplňování a proměnlivé časování ventilů. Výsledkem je kombinovaná, výrobcem udávaná spotřeba 4,9 l / 100 km.
Naftové i benzinové motory se dodávají s šestistupňovou převodovkou; pro vznětové motory s manuálním řazením je k dispozici technologie stop-start (samočinné vypnutí motoru při stání).
Nebyl by to Range Rover, aby své majitele nerozmazloval – v nabídce příplatkové výbavy nechybí velké střešní okno, klimatizace s možností předehřátí vozu, navigační systém s možností navigace v terénu, přehrávání digitálních a satelitních televizních stanic, (vzadu jsou osmipalcové obrazovky) nebo vyhřívání volantu.
Range Rover Evoque se bude vyrábět v Halewoodu ve Velké Británii. Vůz se začne prodávat ve 160 zemích v létě příštího roku. Cena zatím není stanovena.