Článek
Modelu G90 (chcete-li EQ900 podle domácího trhu) ještě nejsou ani tři roky. Ale už dochází k jeho výrazné proměně. Jejím důvodem je samozřejmě snaha o odlišení, protože původní vzhled byl snadno zaměnitelný. To tenhle není.

Netradiční maska chladiče - snad se bude líbit

Kola mají speciální design, který snižuje hluk
Přední maska s ohromným chladičem dole zakončeným špičkou, LED světla a přesun blinkrů ze zrcátek za výkroje blatníků. Prostě příď je kompletně nová. Ovšem záď také. Tak, jak je rozporuplná vepředu maska, je elegantní i řešení zadních světel v jednom pásu přes celý vůz.
Interiér se proměnil trochu střídměji. Jsou změněny detaily, lehce uspořádání tlačítek, ale hlavně jsou nové materiály a zvýšila se i kvalita a displej má úhlopříčku 12,3 palce.

Interiér má hlavně luxusnější materiály

Tohle je manažerský vůz
Pod kapotou jsou stále ty samé zážehové jednotky. Šestiválce 3.8 GDi a z Kia Stinger převzatý 3.3T GDi a k nim jeden osmiválec 5.0 GDi.
Auto je samozřejmě prvotřídně vybaveno. Vyniká v tom především nejvyšší výbava Prestige, která je základem pro osmiválec. Ve výbavě pak dnes nechybí žádný z moderních bezpečnostních prvků, včetně adaptivního tempomatu, předkolizního systému, hlídání jízdních pruhů apod. Cena faceliftu nebyla zveřejněna, v České republice se vůz oficiálně neprodává.