Článek
McLaren GT je možná tím nejpřátelštějším vozem ve svém rodokmenu. Nově se nazývá GTS a má za cíl přidat trochu více agresivity a výkonu, aniž by ztratil svou každodenní použitelnost. Za tímto účelem nabízí řadu novinek.
Má čtyřlitrový osmiválec s dvojitým přeplňováním, který dává 467 kW, 635 koní. To je o 10 kW více než u odcházejícího vozu. GTS také váží pouhých 1519 kg, téměř o 10 kg méně než GT.
GTS zrychlí na 200 km/h za pouhých 8,9 sekundy a na 96 km/h je za 3,1 sekundy, čímž mírně překonává GT. Maximální rychlost činí 327 km/h. Tím však změny nekončí.
Monokok z uhlíkových vláken využívá inteligentní adaptivní odpružení, aby zajistil optimální jízdu. Dodává také volitelný systém zdvihu přední nápravy, který je více než dvakrát rychlejší než u odcházejícího GT, přičemž úplné zvednutí nebo snížení přídě trvá pouhé čtyři sekundy.
„Nový McLaren GTS nabízí bezkonkurenční kombinaci jízdní dynamiky a výkonu McLarenu, kultivovanosti a praktičnosti. Když chcete opravdový zážitek z řízení superauta, GTS vám to poskytne; když si chcete odpočinout na delší cestě se zavazadly na víkend pryč, GTS je ideálním společníkem. Tohle je auto, které je věrné závodní DNA McLarenu, ale s několika vrstvami schopností,“ řekl Michael Leiters, generální ředitel McLaren Automotive.
Výměna čelního skla McLarenu F1 stojí jako slušné rodinné auto

Výroční edice McLarenu slaví triumfy ve třech nejvýznamnějších závodech
