Článek
„Tesla Mezcal oslavuje oaxacký mezcal vyrobený tradičním způsobem. Výsledkem je jemný nápoj kombinující specifické chutě původních odrůd agáve Espadín a Bicuishe,“ popisuje automobilka na webu svůj produkt.
Lahev za 450 dolarů (asi 10 700 korun), což je dokonce o něco více než aktuální cena akcie Tesly, po otevření nabídne nápoj s kouřovou a květinovou chutí s jemným závěrem. Podle webu mezcalreviews.com je tento mezcal vyráběn kalifornskou společností Nosotros Mezcal a těší se dobrému hodnocení.
Lahev je z ručně foukaného černého skla, inspirovaného tradičním mexickým hrnčířstvím Barro Negro, a vznikla v Oaxace. Design navrhl Javier Verdura, ředitel produktového designu v Tesle, který se při tvorbě nechal inspirovat svým mládím v Městě Mexiku.
Pro opravdové nadšence Tesla nabízí i sadu keramických panáků s názvem Copitas za 55 dolarů (asi 1300 korun), která ladí s designem lahve.
Pod stromečkem však lahev nebude, dodací lhůta je 1–3 týdny a mezcal je k dispozici pouze ve 35 státech USA a ve Washingtonu D. C.