Článek
Pokud vezmeme v potaz motorizace a stupně výbav bez příplatků napříč modelovou řadou včetně vlajkového Superbu, Kodiaq RS ve verzi Challenge je nejdražším nabízeným modelem automobilky z Mladé Boleslavi. Přijde na nejméně 1 399 900 korun.
Edice je limitována na 300 kusů pro český trh. V porovnání s běžným modelem Kodiaqem RS nabízí nový akční model ve standardní výbavě například paket „Asistovaná jízda 2.0“, 9 airbagů, vyhřívaný volant nebo infotainment nejvyšší řady Columbus s navigací a 9,2“ obrazovkou.
Test Škody Kodiaq RS: Konečně ten správný motor

Dále je standardem vyhřívané čelní sklo, elektricky ovládané víko zavazadlového prostoru s virtuálním pedálem, 360° panoramatická parkovací kamera Area View nebo třízónová klimatizace.

Škoda Kodiaq RS Challenge s disky kol Ignite.
V seznamu volitelné výbavy figurují například 20palcová kola v novém designu Ignite s pneumatikami o šířce 255 mm, posuvná panoramatická střecha, nezávislé přídavné topení s dálkovým ovládáním, 3. řada sedadel, tažné zařízení, asistent pro manévrování s přívěsem a řada dalších položek.
Nová Škoda Octavia RS je tady, novinku jsme prohlédli do detailu

Technika zůstává shodná se standardním provedením RS. Pod kapotou tedy najdete dvakrát přeplňovaný vznětový motor 2,0 Bi-TDI s výkonem 176 kW ve spojení se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou DSG a pohonem všech kol.