Článek
Nová verze Panamery Turbo S má rozvor náprav prodloužený o 15 centimetrů. Zajímavostí je dvoubarevné provedení, boky vozu jsou hnědé (vzadu přechází do černé), zatímco zbytek karoserie je černý. Hnědý lak se na auto, které se objeví v limitované 100kusové sérii, nanáší ručně. Specifická 20palcová kola mají černou barvu.
Stejná barevná kombinace se objevuje také v interiéru, který vzadu kromě již zmiňovaného prodlouženého rozvoru nabídne pro cestující dvě dotykové obrazovky o rozměru 10,1 palce.
Popisovaná panamera nemá větší výkon než výchozí Turbo S. Počítat tak můžete s 570 koňskými silami (419 kW) a 750 Nm, při krátkodobém zvýšení plnicího tlaku – overboostu – až 800 Nm točivého momentu. Jak bude auto rychlé, zatím stuttgartská automobilka neuvedla, počítat ale můžeme se stejnými čísly jako u výchozího provedení. Standardní Turbo S umí „stovku” za 3,8 sekundy, ručka rychloměru se vyšplhá až k hodnotě 310 km/h. To vše při normovaně naměřené kombinované spotřebě 10,2 l na 100 km.
Cena novinky dosahuje bezmála sedm miliónů korun (249 877 euro), příplatek proti verzi se stejným motorem i prodlouženým motorem tak činí tučných 1,5 miliónu korun.