Článek
Když se Bugatti dostalo do rukou specialisty na výkonné elektromobily, chorvatské automobilce Rimac, mnozí předpokládali, že Bugatti jednoduše vyvine náhradu za současný hypersport Chiron na základě elektrického Rimacu Nevera s výkonem téměř dvou tisíc koní.
Ukázalo se, že generální ředitel a zakladatel společnosti Mate Rimac nic z toho nechce. V rozhovoru pro Automotive News minulý týden řekl, že příští bugatti bude mít stále motor s vnitřním spalováním, ale bude silně elektrifikované.
Nedaleko Záhřebu roste ústředí nového majitele Bugatti, kolem budovy povede testovací trať
„Až lidé uvidí bugatti nové generace, myslím, že budou překvapeni, že jsem něco takového prosazoval, protože si mě lidé spojují s elektromobily,“ řekl.
„S ohledem na značku, zákazníky a dostupnou technologii si myslím, že vyvíjíme nejlepší možné řešení pro značku Bugatti, která dnes elektromobily nevyrábí vůbec. Jednou bude, ale ne dnes,” dodal.
Rimac také uvedl, že vyvine budoucí bugatti s menším rozpočtem, než bylo dříve nutné. Vysvětlil, že to bude možné díky vlastnímu vývoji více dílů, jako to udělal u nevery.
Nevera je nový chorvatský supersport s ohromným výkonem
Rimac a jeho tým mají ještě několik let, než bude muset přijít náhradní chiron. Přestože společnost prodala všechny sloty pro tento model, pomalé tempo výroby vozů znamená, že továrna ve francouzském Molsheimu bude chironem a závodním modelem Bolide zaneprázdněna až do roku 2025.
Rimac však loni v prosinci řekl, že Bugatti by nám mohlo něco ze své chorvatské budoucnosti ukázat již v roce 2022.