Článek
Nadšenec ke stavbě použil vozík třídy 3, tedy jediný typ pohyblivých skútrů nebo elektrických invalidních vozíků, které lze používat na silnici. Takové vozy musí mít maximální pohotovostní hmotnost 150 kg a maximální šířku 0,85 metru.
Celý kutilský projekt včetně všech detailů a povrchových úprav prodejce stál 1500 liber, tedy 42 tisíc korun. Včetně 200 liber, přes 5000 korun, za použitý vozík.
Podle agentury AP musel zajistit, aby všechny funkce byly vyrobeny v měřítku pro 80 cm vysoký motor. Malý karavan má třeba ukazatele z Fiatu 500 a světla z motocyklu Harley-Davidson. Jeho maximální rychlost činí 12 km/h.
Klasický přední znak VW je nalepen na přídi vozu. Má zpětná zrcátka, a dokonce i vlastní poznávací značky. Nechybí ani disky ve stylu 60. let.
Inspiroval se v Americe
„Viděl jsem obrázek malého obytného vozu v Americe a pomyslel jsem si: To je skvělé. Snažil jsem se odtud udělat trochu průzkumu a zjistit, jak se postupuje při jeho budování,“ řekl autor.
Rád prý se svým výtvorem jezdí po Skotsku. Připouští však, že místní mají smíšené reakce. „Chtěl jsem postavit vůz tak, abych seděl nízko a byla mi vidět jen hlava,“ říká.
Má dokonce i dvě varianty karoserie. Modrou dodávku, která připomíná servisní vozy Porsche, a zelenou verzi stylizující se do kempinkového speciálu.