Článek
Superb Hao Rui, což znamená "lepší, než si kdo dokáže představit" nebo "bez hranic", bude čínským zákazníkům k dispozici ve čtyřech výbavových variantách - Classic, Comfort, Comfort+ a Elegance, a to s motory 1.4 TSI, 1.8 TSI a 2.0 TSI. Od evropských se čínská provedení liší v nabídce palety barev, motorizací a chromovým dekorem vozu.
"Čína se vyvinula v jeden z našich klíčových trhů v rámci globální strategie společnosti Škoda Auto a hraje významnou roli v budoucím rozvoji značky. Představení modelu Superb Hao Rui je proto důležitým krokem v expanzi na tomto dynamickém trhu.
Do konce července letošního roku se nám podařilo dodat čínským zákazníkům více než 56 000 vozů. To je o 57,2 procenta více než za stejné období loňského roku. Rozšíření odbytu o model Superb má vést k dalšímu výraznému zvýšení prodejů. Naše strategie počítá s tím, že v v budoucnu na čínský trh zavedeme každý rok jeden nový model," řekl předseda představenstva Reinhard Jung.
Škodovka navyšuje prodeje v Číně
Podle Junga by největší česká automobilka ráda v letošním roce navýšila prodeje v Číně minimálně o polovinu proti loňskému roku. To by znamenalo překročení hranice 90 000 prodaných vozů ročně.
Škoda Auto vozy svým čínským zákazníkům dodává prostřednictvím sítě více než 200 obchodníků. Vozy se vyrábí v partnerském závod Shanghai Volkswagen. V Číně, kromě Superbu, firma vyrábí a prodává už také modely Octavia Ming Rui a Fabia Jing Rui.
Během první poloviny letošního roku prodala největší Škoda celkem 18 573 Superbů druhé generace. To odpovídá více než dvojnásobku dodávek tohoto vozu za stejné období roku loňského.