Článek
"Naháč" z produkce italské značky Ducati se jménem Monster se stal velmi oblíbeným. Jeho předností jsou silný motor, tuhý rám a jistý podvozek a přitom hodně dobré zážitky z jízdy. Říká se, že na Ducati si musí řidič všechno zasloužit - u Monsteru to platí dvojnásob.
Nová generace se po vizuální stránce moc neliší. Nejvýraznější změnou je absence předního štítku, který ale podle zkušeností fungoval tak maximálně do 120 km/h. Jsou také širší řídítka a trochu změněná pozice řidiče.
Hlavní změnou je však motor. Dvouválec o objemu 695 ccm svírající úhel 90° má mnohem větší výkon - o celých deset koní. Nyní disponuje 53,5 kW při 8500 ot./min. Maximální točivý moment se zvedl z původních 56 N.m na 62 N.m při 6750 ot./min. Monster 695 má suchou hmotnost 168 kg a rozvor 1440 mm.