Hlavní obsah

Modernizovaný Hyundai i10 vstupuje na český trh, základní cenu drží nízko

Nejmenší hyundai v tuzemské nabídce přijíždí po faceliftu i s novým ceníkem. K mání je za akčních 279 990 korun.

Foto: Hyundai

Hyundai i10 po faceliftu.

Článek

Ve vymírajícím segmentu A drží prapor především Toyota Aygo X a Hyundai i10. Druhý jmenovaný letos prodělal modernizaci.

Vůz je i nadále k dispozici se dvěma atmosférickými benzinovými pohonnými jednotkami - tříválcovým motorem 1,0i o výkonu 67 koní a čtyřválcovým 1,2i s 84 koni. Vrcholem nabídky je přeplňovaný motor 1,0 T-GDI s výkonem 100 koní pro stupně N Line a N Line Style. Standardem je pětistupňová manuální převodovka, ve vybraných výbavách lze zvolit i pětistupňovou robotizovanou převodovku AMT.

Vstupní výbavový stupeň Start lze pořídit již za 279 990 Kč včetně prémie 40 000 Kč. Obsahuje 14palcová ocelová kola s kryty, automatické světlomety, tempomat a řadu asistenčních systémů.

Ostrý elektrický hyundai je za rohem, Ioniq 5 N se ukazuje jen ve slabém maskování

AutoMoto

Standardní je po faceliftu asistent pro rozjezd do svahu HAC, aktivní asistent pro vedení v jízdních pruzích LFA, autonomní nouzové brzdění FCA doplněné o detekci cyklistů nebo nová generace tísňového volání e-Call 2.0. Základní výbavu nově doplňuje také digitální přístrojový panel s 4,2“ informačním displejem.

Dlouhodobě nejprodávanější je výbavový stupeň Comfort, disponující klimatizací, s akční cenou 299 990 Kč. Následují verze Smart a Style od 349 990, respektive 369 990 korun. Pro sportovnější vzhled lze zvolit verzi N Line od akčních 379 990 korun, respektive opět baťovských 399 990 korun.

Upravený design a nové technologie

Facelift pro druhou generaci i10 vyráběnou od roku 2019 znamená několik změn. Z vnějšku je patrné nové LED denní svícení ve tvaru voštiny, které u standardní verze nahrazuje kulatý segment. Sportovně střižená verze N Line zůstává v nabídce, přičemž v tomto případě se vizuální změny omezují na nový design litých kol a světelný podpis zadních svítilen.

Uvnitř Korejci použili nové materiály a ambientní osvětlení. K dispozici budou čtyři různé barevné kombinace interiéru. Klasický černý interiér kombinuje černé látkové čalounění sedadel s jednobarevnou přístrojovou deskou. Zatímco šedý interiér dostupný ve vyšších stupních výbavy nabídne světle šedé čalounění sedadel s přístrojovou deskou, jejíž horní část je černá a spodní část šedá.

Novinkou je barevný paket s purpurovými akcenty, který nabízí čalounění sedadel z tartanu s vertikálními purpurovými liniemi a další purpurové detaily, ať se jedná o prošívání, nebo výdechy ventilace.

Vůz má nyní standardně dodávaný 4,2palcový displej LCD na panelu sdružených přístrojů, vstupy USB typu C vpředu a vzadu, druhou generaci systému eCall pro nouzové volání a bezdrátové aktualizace pro mapové podklady.

Infotainment nadále zahrnuje integrovaný 8palcový dotykový displej, multimediální a navigační systém, Apple CarPlay a Android Auto či bezdrátovou nabíječku.

Došlo také k rozšíření schopností jízdních asistentů. Autonomní nouzové brzdění se specifickými režimy pro jízdu ve městě a mimo město dokáže rozpoznávat nejen vozidla nebo chodce, ale v nové verzi také cyklisty.

Spuštění výroby nového modelu i10 ve výrobním závodě Hyundai v tureckém Izmitu je plánováno na duben 2023. První vozy by se měly objevit na evropských silnicích ve druhé polovině letošního roku.

Test Hyundai i10 N Line: Zábava v maličkém balení

Testy

Nejmenší hyundai prošel modernizací

AutoMoto
Související témata:

Výběr článků

Načítám