Článek
Automobilka ze Stuttgartu vylepšila třeba Porsche Communication Management, který nově poskytne hlasovou asistentku Google a s tím souvisí i možnost připojit k vozidlu i systém Android Auto.
První jízda s Porsche Taycan: Elektromobil pro řidiče nabídne na okruhu až nepříjemný zážitek
Velké změny se vyskytují i v systémovém nastavení jízdních režimů, kde došlo k přeměně u módů Normal a Range. Vše je u nové generace navrženo tak, aby při běžné jízdě byl odpojen přední elektromotor a vozidlo jelo pouze na zadní pohon. Tím se šetří baterie stejně jako systémem takzvaného plachtění. Oba principy jsou v taycanu nově.
Za novinku lze považovat i ještě rychlejší systém nabíjení Turbo Charging Planner, který umí baterie předehřát ještě rychleji, než tomu bylo doposud. Díky tomu pak do baterie proudí vyšší napětí a výsledný čas nabíjení se ještě zkrátí.
V neposlední řadě pak Porsche rozšířilo nabídku barev laků taycanu. Nejvýrazněji z nich působí určitě tradiční Rubystone Red, tedy barva, která neodmyslitelně patří k 90. letům a modelu Porsche 964. Mimo tento lak přibyly v nabídce barvy jako Acid Green, Viola Metallic, Riviera Blue či Moonlight Blue Metallic.
Nový taycan i jeho volnočasová verze Cross Turismo se na trh dostanou už v září a láká třeba i na systém Remote Park, díky kterému umí Taycan sám vyjet z parkovacího místa. Řidič pak vše ovládá skrze aplikaci v chytrém telefonu.