Článek
Koncepční vozidlo i4 vzhledově vychází ze současného designového jazyka BMW. Má plochou karoserii, ostrá LED světla, jako každý koncept obrovská kola, a především dvě nepřehlédnutelné přední „ledviky“ jako mřížky chladiče.
BMW testuje sériovou verzi konceptu iNext
Motorově je BMW podle očekávaní elektromobilem. Pod kapotou má již pátou generaci elektrického pohonu od BMW s názvem eDrive, který u něj nabízí výkon 530 koňských sil a z 0 na 100 km/h akceleruje za přibližně 4 sekundy.
Sílu motoru dodávají baterie o kapacitě 80 kWh, které údajně vydrží i na cestu dlouhou 600 kilometrů a dobíjet je bude možné i s výkonem 150 kW, díky čemuž se na 80 procent nabijí za 35 minut.
V interiéru se pak jedná o klasický koncept od BMW plný čistě bílé kůže, luxusních materiálů, broušené mědi a technologií.
BMW řady 3 letos nabídne čtyři plug-in hybridní varianty
Model i4, nutno podotknout v umírněnější sériové podobě, bychom mohli na silnicích spatřit už během příštího roku, kdy ho BMW hodlá sériově vyrábět a představit. Pravděpodobně společně s budoucí vlajkovou lodí elektrických SUV, modelem zatím zvaným coby iNext. Oba ale předběhne budoucí elektrický model X3 s názvem iX3.