Článek
Novinka zatím nemá ani jméno, ale máme potvrzeno, že model bude v podstatě sériovou verzí loňského konceptu XFC. Styl byl skutečně přenesen, ale nyní s běžnými klikami dveří, bočními zrcátky místo kamer a méně lesklými světly.
Fotogalerii doplňují první technické specifikace. Mitsubishi uvádí, že vůz bude nabízen s 1,5litrovým motorem, CVT převodovkou s plynule měnitelným převodem a pohonem předních kol. Bude jezdit na 18palcových kolech a nabídne slušnou světlou výšku 222 milimetrů.

Koncept kompaktního crossoveru Mitsubishi
Kompaktní crossover je 4390 mm dlouhý, 1810 mm široký a 1660 mm vysoký. Díky tomu je ve všech směrech větší než Renault Captur přeznačený jako Mitsubishi ASX v Evropě.
O tomto novém modelu se hovoří v souvislosti s úsilím Mitsubishi zaměřit se na region jihovýchodní Asie. Nebyla však vyloučena globálnější stopa, ale záleží na tom, jak populární bude model na cílových trzích. Do Evropy se tedy minimálně v tento okamžik nechystá.
Po debutu příští týden se kompaktní crossover dostane do výroby v Bekasi na Západní Jávě a zákazníkům bude dodáván od listopadu.
Test nového Mitsubishi ASX: Převlečený renault je pořád dobrý
