Hlavní obsah

Mitsubishi ASX má po faceliftu novou příď, zůstává převlečeným renaultem

Pouhých 19 měsíců poté, co se Mitsubishi ASX představilo jako dvojče Renaultu Captur, japonská automobilka aktualizovala model tak, aby odpovídal nedávno omlazenému capturu.

Foto: Mitsubishi

Mitsubishi ASX

Článek

Změn doznala především příď, která je hranatější a má větší masku chladiče. Dramatičtější výraz zajišťují užší světlomety sdílené s capturem, ale i denní svícení LED ve specifickém tvaru na krajích nárazníku.

Mitsubishi se ani po modernizaci nepodařilo zamaskovat zadní kameru, která na víku zavazadelníku ční i s nemalým krytem v místě, kde ji má captur schovanou v logu.

Uvnitř se nic zásadního nemění, zabudovaný palubní systém ale nově nabízí vestavěné aplikace od Googlu.

K pohonu nadále slouží trojice motorizací. Přeplňovaný zážehový tříválec o objemu jednoho litru spolupracuje se šestistupňovou manuální převodovkou a má výkon 67 kW a točivý moment 160 Nm.

Alternativou je mild-hybridní třináctistovka. Čtyřválec s elektrickou asistencí v kombinaci s manuální převodovkou disponuje maximem 103 kW /260 Nm, resp. 116 kW /270 Nm v případě sedmistupňové dvouspojkové převodovky.

Vrcholem je full-hybridní šestnáctistovka. Je kombinací zážehové jednotky se dvěma elektromotory a multimódové automatické převodovky. Systém má výkon 105 kW.

Uvedení modernizovaného provedení na český trh tuzemský importér plánuje na letošní podzim.

Renault Captur prošel modernizací

AutoMoto

Test nového Mitsubishi ASX: Převlečený renault je pořád dobrý

Testy
Související témata:

Výběr článků

Načítám