Článek
Změn doznala především příď, která je hranatější a má větší masku chladiče. Dramatičtější výraz zajišťují užší světlomety sdílené s capturem, ale i denní svícení LED ve specifickém tvaru na krajích nárazníku.
Mitsubishi se ani po modernizaci nepodařilo zamaskovat zadní kameru, která na víku zavazadelníku ční i s nemalým krytem v místě, kde ji má captur schovanou v logu.
Uvnitř se nic zásadního nemění, zabudovaný palubní systém ale nově nabízí vestavěné aplikace od Googlu.
K pohonu nadále slouží trojice motorizací. Přeplňovaný zážehový tříválec o objemu jednoho litru spolupracuje se šestistupňovou manuální převodovkou a má výkon 67 kW a točivý moment 160 Nm.
Alternativou je mild-hybridní třináctistovka. Čtyřválec s elektrickou asistencí v kombinaci s manuální převodovkou disponuje maximem 103 kW /260 Nm, resp. 116 kW /270 Nm v případě sedmistupňové dvouspojkové převodovky.
Vrcholem je full-hybridní šestnáctistovka. Je kombinací zážehové jednotky se dvěma elektromotory a multimódové automatické převodovky. Systém má výkon 105 kW.
Uvedení modernizovaného provedení na český trh tuzemský importér plánuje na letošní podzim.
Renault Captur prošel modernizací

Test nového Mitsubishi ASX: Převlečený renault je pořád dobrý
