Článek
Mini Cabrio v nové generaci vychází ze spalovací varianty hatchbacku, která má co do platformy s předchůdcem mnoho společného. Elektrická verze nové generace svůj kabriolet alespoň zatím nedostává.
Novinka bez střechy následuje spalovací verzi v decentních změnách exteriéru. I když je tak základní forma povědomá, dle nového designového jazyka má moderně tvarovanou příď, nový je zadní nárazník i grafika svítilen, které však stále připomínají britskou vlajku.
Interiér ve srovnání s odcházejícím modelem představuje největší změnu. Přebírá high-tech nastavení, které najdete ve zbytku modelové řady Mini. Středobodem je kruhový 9,4palcový dotykový displej infotainmentu OLED s head-up displejem, který nahrazuje chybějící přístrojový štít.
K dispozici budou zážehové verze C a S, tedy tříválcová patnáctistovka o výkonu 163 koní, a čtyřválcový dvoulitr, který nabídne 204 koní. Tentokrát chybí manuální převodovka, vůz se vždy spoléhá na dvouspojkový automat.
Výroba se z Nizozemska přesouvá do britského Oxfordu. Zatím nejsou známy ceny ani termín vstupu novinky na český trh.
Test Mini Countrymanu C: Napotřetí a zase o kus dospělejší

Nové Mini Coopery přijíždějí i se spalovacími motory
