Článek
Idea byla, že člověk bude za tuto funkci platit jen tehdy, když ji bude využívat, například v zimě. „Lidé měli pocit, že za totéž platí dvakrát, což sice nebyla pravda, ale říkávám, že vnímání je realita,“ vysvětluje pro Autocar Pieter Nota, člen představenstva pro prodeje a marketing.
Nekončí tím možnost předplatného jako taková, automobilka ji však nabídne jen u softwarového rozšíření funkcí dalším využitím hardwaru, který v autě je. „Například jízdní asistenty a parkovací asistenty,“ říká Nota.
Tyto funkce totiž využívají data z radarů, kamer a parkovacích čidel, která už v autě jsou nainstalovaná kvůli autonomnímu nouzovému brzdění, rozpoznávání dopravních značek či klasických, základních parkovacích asistentů s ultrazvukovými senzory.
„Zjistili jsme, že softwarové služby jako stažení parkovacího asistenta jsou dobře akceptované. Lidé vědí, že to je nějaký software, který si mohou stáhnout a který stojí peníze,“ uzavírá Nota.