Hlavní obsah

Mercedes zmodernizoval čtyřdveřové AMG GT

Čtyřdveřové GT od Mercedesu-AMG se po třech letech dočkalo první dílčí modernizace. Týká se především výběru laků či materiálů, zapracovalo se ale i na podvozku a šestiválcová verze už se může tvářit jako plnotučný osmiválec.

Mercedes omladil čtyřdveřové AMG GTVideo: Mercedes-AMG

Článek

Vůz bude nadále k mání se šestiválcovými mild-hybridy i s osmiválcovým čtyřlitrem. Zatímco design běžně zůstává beze změny, zájemci o šestiválec, tedy verze s označením 43 a 53, mohou za příplatek zvolit stejný přední nárazník jako mají osmiválcové varianty. Poznávacím znamením tak zůstávají krom označení na zádi a bocích hlavně koncovky výfuků, které mají šestiválcové verze kruhové.

Na výběr jsou tři nové barvy karoserie: metalický lak modrá Spektral, matný lak modrá Spektral magno a matný lak bílá Kashmir magno. Zákazníci tak mají nyní na výběr celkem pět matných laků, pět metalických odstínů a dvě nemetalické barvy. Na výběr jsou rovněž nové vzhledy 20 a 21palcových disků kol.

Mercedes poodhaluje nejsilnější čtyřdveřové AMG GT. Má mít více než 800 koní

AutoMoto

Na přání je k dispozici nová sada AMG Night II, vertikální lamely specifické masky chladiče tehdy mají tmavě chromovanou povrchovou úpravu místo černé či stříbrné, stejně jako loga a označení.

Uvnitř najdete krom většího výběru čalounění a dekorů i nový volant AMG poslední generace, který už je například ve třídě E po faceliftu či ve vrcholné limuzíně třidy S nové generace.

Mercedes oblékl třídu G a AMG GT do ošklivých vánočních svetrů

AutoMoto

I nadále se odpružení skládá z vícekomorových vzduchových měchů ve spojení s elektronicky řízenými, adaptivními tlumiči. V konstrukci tlumičů jsou však poprvé dva ventily pro omezení tlaku. Tyto ventily jsou umístěny vně tlumiče a umožňují plynulou regulaci. Nové je i uložení předních stabilizátorů. Automobilka slibuje, že toto řešení přinese vyšší úroveň komfortu i ovladatelnosti.

Související témata:

Výběr článků

Načítám