Článek
Kromě ukázky připravované platformy VAN.EA, která má být uvedena na trh v roce 2026 jako plně elektrická varianta, uvedla užitková divize Mercedesu, že její stávající nabídku středně velkých dodávek čeká v létě 2023 facelift.
Všechny varianty projdou řadou vizuálních a technologických změn, jejichž cílem je zvýšit přitažlivost pro komerční i soukromé zákazníky.
Upoutávkou je jediný snímek, o kterém se předpokládá, že ukazuje přední část aktualizované osobní třídy V. Patrná je výrazně větší maska chladiče doprovázená přepracovanými LED světlomety a také nový přední nárazník s nasávacími otvory ve stylu divize AMG. Dvoubarevné lakování zase dodává nádech Maybachu.

Mercedes-Benz Vito
Mercedes potvrdil, že přepracovaný interiér aktualizovaných dodávek bude obsahovat nejnovější infotainment MBUX. Osobní třída V a EQV se více zaměří na luxus, zatímco komerční Vito a eVito se budou chlubit novými digitálními službami a bezpečnostními prvky.
Aktualizovaná řada dodávek Mercedesu střední velikosti bude i nadále nabízet možnost mezi spalovacími motory v rámci třídy V a vita a plně elektrickými pohonnými jednotkami pro EQV a model eVito.
Pro spalovací motory to budou zřejmě poslední roky, protože všechny budoucí dodávky založené na zmíněné platformě VAN.EA budou výhradně dostupné jako elektromobily.
Polovina prodaných dodávek Mercedesu bude do roku 2030 elektrická, věří automobilka
