Článek
Malá série dvaceti vozidel poputuje k zákazníkům, kteří projevili zájem takový nákladní automobil ve svém vozovém parku vyzkoušet. Jde většinou o firmy z oblasti logistiky, skladování nebo likvidace bioodpadu.
Firmy dostanou vůz na dobu dvanácti měsíců. Za tu dobu budou těžit z kompletní podpory servisu a vývojového centra Mercedesu. Z továrny jim bude také dodána zcela nová speciální nabíječka, která bude dodávat energii velké třímodulové sadě akumulátorů o celkové kapacitě 212 kWh, které nabídnou dojezd až 200 km. Záleží samozřejmě na zatížení (vyrobeny budou osmnácti i pětadvaceti tunové verze) a nástavbě. Většinou půjde o klasickou skříňovou nástavbu.
Tenhle první velký těžký nákladní automobil na elektřinu doprovodí do světa i menší Fuso eCanter, který je postavený na standardním nákladním vozu Fuso Canter, v rámu má však prostor pro akumulátory o kapacitě 70 kWh, což vystačí na 100 km jízdy. Tohoto auta se vyrobí 150 kusů.