Článek
Třída T od Mercedesu se již nabízí také ve verzi Marco Polo s výklopnou střechou pro spaní a dalšími vymoženostmi, ovšem dosud šlo jen o vůz se spalovacím motorem. Svého „bydlíka“ se dočkají také zájemci o čistě elektrickou variantu EQT.
Právě EQT je rovněž ve stadiu konceptu, v případě verze Marco Polo Mercedes zatím rovněž potvrdil premiéru předprodukční studie.
Z kompaktní třídy T už je také obytné Marco Polo. Mercedes nabídne odnímatelný modul pro kempování
Němci uvádí, že baterie v podlaze umožní téměř stejnou praktičnost interiéru jako má třída T se spalovacím motorem. Nebudou chybět vyjímatelné kuchyňské a lůžkové jednotky.
Nabídka by měla být velmi podobná verzi Marco Polo, kterou Mercedes uvedl na trh začátkem tohoto roku pro třídu T se spalovacími motory. Ta je k dispozici ve dvou konfiguracích.
Standardní jednotka obsahuje postel pro dva s matrací o tloušťce čtyři palce. Druhá varianta zahrnuje kuchyňskou linku s dřezem, lednicí a plynovým vařičem. Dodává se také se dvěma kempingovými židlemi a malým vnitřním a venkovním stolkem, který slouží jako pevná základna pro mnoho outdoorových aktivit.
Mercedes představuje EQT, koncept kompaktní elektrické dodávky
Mercedes není jedinou automobilkou, která plánuje přeměnit své elektrické dodávky na obytné vozy. Koncem loňského roku Volkswagen oznámil, že chystá ID.California. Obytný vůz založený na ID.Buzz.
Konkrétní detaily zůstávají záhadou, ale automobilka odhalila, že karavan bude stavět ve svém hannoverském závodě. Dorazí někdy po roce 2025, pár let poté, co se na trh dostane elektrické Marco Polo.
Mercedes představí koncept 2. prosince, v polovině příštího roku produkční verze pravděpodobně doprovodí i premiéru běžné třídy EQT.