Článek
Veškerý terén, jak říká název, tato verze nezvládne, ale přesto je nástrahám lesních cest odolnější díky standardně dodávanému vzduchovému podvozku, udržujícímu nastavenou světlou výšku nezávisle na míře naložení. Jak vysoko konkrétně je možné podvozek zvednout, však automobilka zatím neuvádí.
Standardní výbavou jsou kromě pohonu všech kol 4Matic dále 18" kola, k mání jsou však i větší, nebo elektrické páté dveře a roleta kufru. Objem zavazadelníku je 614 litrů ve standardním uspořádání, 1830 litrů se sklopenými zadními sedačkami.
Pod kapotou budou zprvu k mání tři varianty. Jediným benzínem je verze E 450, která nabídne třílitrový řadový šestiválec o výkonu 381 koní a točivém momentu 500 Nm. Stovku zvládne za 4,7 sekundy, nejvyšší rychlost je 250 km/h a spotřeba má být 7,9-8,7 l/100 km.
Základní turbodiesel má označení E 220d a je dvoulitrovým čtyřválcem o 197 koních a 440 Nm. Na 100 km/h zrychlí za 8,1 s a nejvyšší rychlost je stejná. Spotřeba má být 5,3-6 l/100 km. Obě tyto verze jsou mild hybridy; malý elektromotor nabídne 23 koní a 205 Nm, ovšem samotný vůz pohánět nedokáže.
Třetí verzí je plug-in hybridní E 300de. Základem je stejný vznětový čtyřválec, elektromotor tu však má 129 koní a 440 Nm pro kombinované hodnoty 313 koní a 700 Nm. Zrychlení na stovku je 6,9 sekundy a maximální rychlost je 213 km/h. Díky baterii o využitelné kapacitě 19,5 kWh má dojet až 85 km na elektřinu v kombinovaném režimu. Normovaná spotřeba je 0,6-0,9 l/100 km + 22,9-25,1 kWh/100 km.