Článek
Oficiální podrobnosti sice zatím zůstávají tajemstvím, ale Autocar uvádí, že zdroj potvrdil použití třílitrového šestiválce s turbodmychadlem M256, který bude uložen podélně spolu s elektromotorem. Ten bude pohánět v kufru uložená baterie s kapacitou 4,8 kWh.
AMG se v případě tohoto modelu údajně bude pokoušet dosáhnout výkonu více než 700 koňských sil, což je poměrně proveditelné, protože menší C 63 s obdobným systémem produkuje 680 koňských sil. Mezigeneračně by se tak jednalo o obrovský posun ve výkonu, protože současná nejsilnější verze E63 S dovede z dvakrát přeplňovaného motoru V8 vytáhnout 612 koní.
Co se dalších specifikací týče, zdroj hovoří i o použití devítistupňové převodovky Speedshift MCT AMG nebo o tom, že vůz by měl mít sedm volitelných jízdních režimů včetně čistě elektrické jízdy. Cílem Mercedesu by pak mělo být i dosažení lepšího čísla ve zrychlení z 0 na 100 km/h. Současný model přitom drží skvělou hodnotu 3,4 sekundy, pokud je vybaven balíčkem „AMG Driver Package“.
Očekává se také, že nový plug-in hybrid od AMG nebude nijak „zeleným“ vozem. Mercedes zkrátka využije elektrifikovaný systém především ke zvýšení výkonu a rychlosti, a proto bude čistě elektrický dojezd velmi omezený.