Článek
Základem je 570S, zhruba čtvrtina dílů je podle automobilky odlišná. Mezi největší změny patří dynamičtěji pojatá příď a rovněž prodloužení karosérie o 74 mm. Proto název Longtail (LT, česky dlouhý chvost), který McLaren na svých vozech použil teprve počtvrté.
Vzadu si pak všimněte pevného spoileru a jinak tvarovaného difuzoru. Uvnitř jsou nekompromisní sportovní sedačky a alcantarou potažený volant. Proti 570S Coupé se ušetřilo cenných 96 kilogramů, nynější hmotnost bez řidiče a náplní tak činí zajímavých 1247 kilogramů.
Osmiválec se dvěma turbodmychadly produkuje 592 koní (435 kW) a 620 Nm točivého momentu. Zrychlení 0–100 km/h automobilka neuvádí, v případě slabšího modelu 570S je otázkou pouhých 3,2 sekundy, dvoustovku zvládne McLaren 570S Coupé za 9,5 sekundy. Nejvyšší rychlost dosahuje 328 km/h. Více najdete v našem původním článku. [celá zpráva]
Nový McLaren 600LT přijde v přepočtu na 5,4 miliónu korun, součástí je i kurz jízdy na závodním okruhu. Automobilka hodlá vyrábět 600 LT omezenou dobu, zatím ale neuvedla podrobnosti.